بازدید 5071

صدور کیفرخواست متهمان سرقت از بیمارستان کرمانشاه 

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از صدور کیفرخواست متهمان پرونده سرقت از بیمارستان امام رضا(ع) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸ 05 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، شهرام کرمی با اشاره به ماجرای سرقت سرب های دیوار اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع)، اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع و به منظور جلوگیری از اطاله دادرسی، در کمتر از دوماه به این پرونده رسیدگی شد. 

وی به دستگیری سارقین و مالخرهای این پرونده اشاره کرد و گفت: همچنین مدیران مرتبط با موضوع در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دادسرا احضار و برای آنها قرار تامین صادر و منجر به محکومیت تعدادی از آنها شد. 

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه در این پرونده ۱۵۰۰ قطعه سرب اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) شهر کرمانشاه به ارزش حدود پنج میلیارد تومان طی چهار ماه به سرقت رفته، گفت: جمعا برای هشت نفر در این پرونده قرار جلب دادرسی صادر شد. 

وی تاکید کرد: در پرونده سرقت از بیمارستان امام رضا(ع) برای سه سارق و چهار مالخر و رئیس حراست به دلیل ترک فعل و عدم نظارت منجر به سرقت، قرار جلب دادرسی صادر شد.

کرمی خاطرنشان کرد: همچنین برای مدیر بیمارستان و رییس دانشگاه علوم پزشکی حکم تعلیق تعقیب به مدت یکسال صادر شد. رئیس بیمارستان هم منع تعقیب خورد. 

وی در ادامه با تاکید براینکه دستگاه قضایی نسبت به جرم و یا ترک فعل مماشات نمی کند، گفت: دستگاه قضایی با اقتدار با هرگونه تخلفی برخورد قانونی خواهد کرد. 

مدعی العموم کرمانشاه در پایان از ورود با اقتدار مسئولین دادسرا و بویژه بازپرس این پرونده تقدیر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی